9,838
עריכות
מ (הוספת הודעת ברוך הבא בדפי השיחה של משתמשים חדשים) |
|||
שורה 2: | שורה 2: | ||
-- [[משתמש:א.א.|א.א.]] ([[שיחת משתמש:א.א.|שיחה]]) 14:19, 30 בינואר 2018 (IST) | -- [[משתמש:א.א.|א.א.]] ([[שיחת משתמש:א.א.|שיחה]]) 14:19, 30 בינואר 2018 (IST) | ||
== כתיבת סוגיות חדשות == | |||
שלום וברכה. | |||
<BR/>ראיתי שלקחת יוזמה וכתבת מספר סוגיות חדשות. ועל כך יישר כחך! | |||
<BR/>לא נכנסתי לתוכן ולסגנון של כל סוגיה שכתבת, אך לגבי סוגיה אחת שכתבת אני חוכך בדעתי על עצם קיומה, אם אכן מקומה באתר. כוונתי לסוגית - [[יחס הקידושין לגירושין]]. | |||
<BR/>לא מדובר פה בסוגיה קלאסית, שמקומה מוגדר בש"ס, אלא אפשר לומר שזוהי סוג של חקירה, שנובעת ועולה מעיון בסוגיות מסויימות. וזאת לעומת סוגיות אחרות שכתבת, כמו [[מצוה הבאה בעבירה]] או [[הפקעת קידושין]], שאף שיש להן כמה מקורות בש"ס בתפזורת, מ"מ אפשר להגדיר אותן כסוגיות. מה שאין נכון לומר כן לענ"ד במאמר [[יחס הקידושין לגירושין]]. | |||
<BR/>אולי האינדיקציה הטובה לזה היא הרזולוציה של הסוגיה להלכה. עד כמה היא באמת מכוונת להלכה מסויימת ברמב"ם או בשו"ע. | |||
<BR/>אם אתה סבור שאני שוגה, אנא תגובתך. | |||
<BR/>כמובן, אפשר גם לדון איזה סוגיות ראויות להיכתב באתר, וגם על זה אשמח לשמוע את דעתך. אך לעת עתה, כנהוג באתר ראויות לבוא דווקא סוגיות ממש. | |||
<BR/>[[משתמש:א.א|א.א]] ([[שיחת משתמש:א.א|שיחה]]) 21:26, 29 באפריל 2018 (IDT) |