הבדלים בין גרסאות בדף "שיחת משתמש:Egb 2006"

מתוך ויקיסוגיה
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (הוספת הודעת ברוך הבא בדפי השיחה של משתמשים חדשים)
 
שורה 2: שורה 2:


-- [[משתמש:א.א.|א.א.]] ([[שיחת משתמש:א.א.|שיחה]]) 14:19, 30 בינואר 2018 (IST)
-- [[משתמש:א.א.|א.א.]] ([[שיחת משתמש:א.א.|שיחה]]) 14:19, 30 בינואר 2018 (IST)
== כתיבת סוגיות חדשות ==
שלום וברכה.
<BR/>ראיתי שלקחת יוזמה וכתבת מספר סוגיות חדשות. ועל כך יישר כחך!
<BR/>לא נכנסתי לתוכן ולסגנון של כל סוגיה שכתבת, אך לגבי סוגיה אחת שכתבת אני חוכך בדעתי על עצם קיומה, אם אכן מקומה באתר. כוונתי לסוגית - [[יחס הקידושין לגירושין]].
<BR/>לא מדובר פה בסוגיה קלאסית, שמקומה מוגדר בש"ס, אלא אפשר לומר שזוהי סוג של חקירה, שנובעת ועולה מעיון בסוגיות מסויימות. וזאת לעומת סוגיות אחרות שכתבת, כמו [[מצוה הבאה בעבירה]] או [[הפקעת קידושין]], שאף שיש להן כמה מקורות בש"ס בתפזורת, מ"מ אפשר להגדיר אותן כסוגיות. מה שאין נכון לומר כן לענ"ד במאמר [[יחס הקידושין לגירושין]].
<BR/>אולי האינדיקציה הטובה לזה היא הרזולוציה של הסוגיה להלכה. עד כמה היא באמת מכוונת להלכה מסויימת ברמב"ם או בשו"ע.
<BR/>אם אתה סבור שאני שוגה, אנא תגובתך.
<BR/>כמובן, אפשר גם לדון איזה סוגיות ראויות להיכתב באתר, וגם על זה אשמח לשמוע את דעתך. אך לעת עתה, כנהוג באתר ראויות לבוא דווקא סוגיות ממש.
<BR/>[[משתמש:א.א|א.א]] ([[שיחת משתמש:א.א|שיחה]]) 21:26, 29 באפריל 2018 (IDT)

גרסה מ־20:26, 29 באפריל 2018

Movicon-regards.gif
שלום, Egb 2006! וברוך בואך לוויקיסוגיה!
שמחים מאוד שהחלטת להצטרף לעורכים בוויקיסוגיה, ובטוחים שתוכל להביא ברכה גדולה לעם ישראל בתרומתך ליצירה התורנית המשותפת.

שים לב! אם טרם עשית זאת, יש לאמת את הדוא"ל בהעדפות שלך.

לאחר מכן באפשרותך:

  • לפנות למדריך הכתיבה למתחילים כדי ללמוד ולהכיר את דרך ההשתתפות בוויקיסוגיה.
  • לפנות לתפריט העזרה להיכרות עם וויקיסוגיה, ולהבין איך זה עובד.
  • לקרוא כאן כדי להבין טוב יותר את מטרות האתר.
  • לפנות לחממה כדי לקבל סיוע מצוות החונכים, חברים בעלי ניסיון שישמחו לעזור לך.
  • לפנות לכתובות ברשימה זו לקבלת תמיכה מרחוק באמצעות דוא"ל.
  • להתנסות בעריכה ללא הפרעה בטיוטה משלך. (מה זה דף טיוטה?)

בברכה,

-- א.א. (שיחה) 14:19, 30 בינואר 2018 (IST)

כתיבת סוגיות חדשות

שלום וברכה.
ראיתי שלקחת יוזמה וכתבת מספר סוגיות חדשות. ועל כך יישר כחך!
לא נכנסתי לתוכן ולסגנון של כל סוגיה שכתבת, אך לגבי סוגיה אחת שכתבת אני חוכך בדעתי על עצם קיומה, אם אכן מקומה באתר. כוונתי לסוגית - יחס הקידושין לגירושין.
לא מדובר פה בסוגיה קלאסית, שמקומה מוגדר בש"ס, אלא אפשר לומר שזוהי סוג של חקירה, שנובעת ועולה מעיון בסוגיות מסויימות. וזאת לעומת סוגיות אחרות שכתבת, כמו מצוה הבאה בעבירה או הפקעת קידושין, שאף שיש להן כמה מקורות בש"ס בתפזורת, מ"מ אפשר להגדיר אותן כסוגיות. מה שאין נכון לומר כן לענ"ד במאמר יחס הקידושין לגירושין.
אולי האינדיקציה הטובה לזה היא הרזולוציה של הסוגיה להלכה. עד כמה היא באמת מכוונת להלכה מסויימת ברמב"ם או בשו"ע.
אם אתה סבור שאני שוגה, אנא תגובתך.
כמובן, אפשר גם לדון איזה סוגיות ראויות להיכתב באתר, וגם על זה אשמח לשמוע את דעתך. אך לעת עתה, כנהוג באתר ראויות לבוא דווקא סוגיות ממש.
א.א (שיחה) 21:26, 29 באפריל 2018 (IDT)